Ons kantoor heeft niet, zoals grote banken, een aparte afdeling die de hele dag onderzoek doet hoe klanten onze dienstverleningen ervaren. Toch willen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Daarom hebben we een vraag aan u.
Lokaal adviescentrum voor financiële vragen
Als kantoor richten wij ons op onze lokale gemeenschap. Hierbij willen wij een betrouwbaar adres zijn voor consumenten die een vraag hebben op het gebied van financiële zekerheid. Dit betreft dus ook de vragen die te maken hebben met bijvoorbeeld de financiering op langere termijn van het wonen. Vragen als:
- Welk bedrag kan ik lenen om de aankoop van een woning te financieren?
- Is het rendabel om extra te lenen om de woning energiezuinig te maken?
- Wat is verstandig ten aanzien van de duur om de hypotheekrente vast te zetten?
- Is het inkomen na pensionering voldoende om de woonlasten te financieren?
- Wat zijn de fiscale consequenties als ouders bij de kinderen gaan inwonen of kinderen juist (veel) langer bij de ouders blijven wonen?
Er verandert veel. Ook uw voorkeuren
In ons vak gaan de veranderingen snel. Nieuwe fiscale regels. Nieuwe technieken om informatie op te halen en te versturen. Een voorbeeld hiervan hebben wij in deze nieuwsbrief rondom de inkomensverklaring beschreven.
Maar ook de voorkeuren van klanten kunnen veranderen. Waar de één het heel fijn vindt wanneer wij bij hen thuis langskomen om bepaalde vragen in alle rust door te nemen, geeft de ander de voorkeur aan een antwoord via WhatsApp.
Uiteraard willen wij als dienstverlener zo goed mogelijk blijven aansluiten bij de wensen van onze klanten. Daarbij kunt u ons helpen! Hoe?
Wanneer u ooit in de relatie met ons kantoor denkt “dat kan beter” of “als ze dat nu zo zouden doen dan zou ik dat prettiger of duidelijker vinden” dan hebben we maar één vraag aan u: Laat ons dit dan alstublieft weten! Dat helpt ons geweldig om elke dag weer scherp te blijven wat we nog beter kunnen doen.